miércoles, 23 de noviembre de 2011


Tan sols has de mirar-me,
mirar-me per saber ben be tot el que vull,
mirar-me per saber el que sent,
per saber que estic be,
per veure que tu em fas feliç,
feliç com una noia,
noia que es diverteix
amb una mirada tendra,
tan tendra com es la teva
una mirada plena d'estima
plena d'alegria per compartir
compartir amb mi,
com ho fas des de fa un temps.

Quan estic trista
tan-sols he de mirar-te,
o mes senzill,
tan-sols he de pensar en tu,
recordar vivències juntes
per a que a la meua careta
es dibuixe amb el pinzell dels teus llavis
un somriure,
un somriure permanent.
Sols si ets amb mi,
sols si ets al meu pensament,
pensament que a totes hores et pertany.

Quan arriba la nit,
no deixe de mirar la lluna,
senzillament perquè em recorda a tu,
tan blanqueta com tu mateixa,
tan callada, tan vergonyosa
que s'amaga quan sent que la miren,
lluneta que busca al sol,
i quan l'encontra mai l'abraça
per por a cremar-se.
Eixa es la petita diferencia,
tu trobes al sol
i tots dos fem per poder abraçar-se.

No hay comentarios:

Publicar un comentario