lunes, 28 de noviembre de 2011

Aquesta nit plou,
plou banyant els meus somnis,
somnis que vaig construir amb tu.

Em trobe caminant
per carrers que no conec
carrers que em fan por recórrer,
carrer que tenen noms com:
soledat, tristor o desamor,
tinc por a recórrer eixos carrers.
no els vull recórrer,
però, me es impossible,
sembla que em segueixen.

Aquesta nit els somnis s'esfumen i es banyen.
S'esfumen amb la quotidianitat,
s'esfumen amb la màgia
que un dia conegueren.

Aquestos somnis que s'esfumen
i que es mullen
es poden reconstruir,
i ho aconseguirem,
els reconstruirem juntes,
els reconstruirem dia a dia,
no vull que ploga mes,
no vull recórrer eixos carrers
que un dia vaig recórrer amb eixa por, por de perdre't,
por que s'esfuma amb aquesta felicitat
felicitat construïda junt a tu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario